Online open dag
Come to MSDay
Klant
MSD
Werk
Vormgeving, audiovisuele productie, styling, livestream techniek en interactief platform.
Tags
Overview
Come to MSDday is de online open dag van MSD Nederland waarmee in totaal 182 studenten en young professionals het grootste geneesmiddelenbedrijf van Nederland leerden kennen. Live vanuit onze pop-up studio brachten we een boordevol, interactief programma bestaande uit twee talkshows, vier substreams, 41 speeddates, twee plenaire presentaties en een quiz.
What
Na de plenaire opening kiezen de deelnemers op de landingspagina een van de vier substreams. Ek van deze substreams staat in het teken van een andere carrièrerichting bij MSD. Aansluitend kunnen de deelnemers vragen stellen aan hun mogelijk toekomstige collega’s in online speed-dates.
De online open dag wordt in de studio afgesloten met een presentatie, talkshow en interactieve quiz. Deelnemers beantwoorden tijdens de quiz in de videoplayer vragen. Aan de achterkant wordt de score real-time bijgehouden. Vervolgens bespreekt het panel in de uitzending wat het goede antwoord is, en hoe de het publiek het heeft gedaan.