Online Dag van de vrouwenzorg

De opzet

 

  • Een livestream vanaf een landingspagina in Dag van de vrouwenzorg-huisstijl.
  • Wij leveren een lijst met unieke linkjes aan, die jullie versturen naar deelnemers.
  • Interactief, want deelnemers kunnen poll- en tussenvragen invullen en opmerkingen achterlaten in de chat.
  • Opgenomen op een locatie van Titus, of een door jullie gehuurde ruimte.
  • Een presentator opent de show, praat de presentaties aan elkaar, en heeft contact met de sprekers.
  • Geanimeerde visuals met muziek (leader, bumper, wachtschermen, naamtitels) in huisstijl kleden de show aan.
  • De vier sprekers klikken zelf door hun slides, deze staan op een tv scherm in de set.
  • Achteraf rapporteren we zodat jullie weten welke deelnemers accreditatiepunten mogen ontvangen.


Het kader waarin de spreker zijn/haar presentatie geeft, met de slides zichtbaar op het scherm.


Wanneer de presentator met een van de sprekers praat zijn ze beiden in beeld.

Interactie & rapportage

 

  • Kijkers thuis hebben contact met de presentator door middel van de chat. Deze chatvragen komen binnen bij een moderator (een Titus collega) die ze doorspeelt naar de iPad van de presentator.
  • Deelnemers reageren op interactieve tussenvragen en polls.
  • De tussenvragen en polls kunnen meerkeuze zijn (ABCD) of om een mening vragen (Eens/Oneens).
  • Deze vragen poppen op binnen het venster van de kijker, waarna ze kunnen klikken. De presentator kan de uitslagen daarna behandelen.
  • De landingspagina, binnen jullie domein, maken we op in jullie huisstijlkleur en logo.
  • Achteraf hebben we gebruikersdata te rapporteren, waarmee jullie kunnen inzien wie de accreditatievereisten hebben behaald. Die gegevens zijn voor ons anoniem.

 


Voorbeeld van een tussenvraag.


De chat waarin de deelnemer kan praten met de moderator.

Productionele zaken

 

Crew
We komen met een crew van 3: Opnameleider, Camera-licht operator en Media-autocue operator.

 

Gear
We filmen met 3 camera’s, lichten set en sprekers mooi uit en gebruiken autocue.

 

Planning
1 u heenreis
2,5 u opbouw
1 u doorloop met sprekers
2,5 show
1 u afbouw
1 u terugreis = 9 uur


We zorgen voor transparante poeder tegen glimmen.


De tekst van de presentator en de slides van de sprekers zijn zichtbaar in een autocue, hierdoor kijken ze altijd in de lens van de camera.

Dit helpt kosten te besparen

 

  • Opname bij jullie op kantoor, of een door jullie gehuurde ruimte. We hebben een ruime en hoge ruimte nodig ivm uitlichten van de set en sprekers.
  • Het re-design van de slides wordt door jullie ontwerper opgepakt.
  • We hebben een aantal pauzemomentjes nodig, dan kunnen we van headset wisselen.
  • We nemen geen visagist mee, wel een poeder tegen het glimmen.
  • We leveren geen extra deliverables op, zoals teasers of aftermovie.

EVA LOEFFEN
eva@great-things.nl

024 8455316
Gruitberg 22
Nijmegen