Big screen content & productvideos
Infiniti
Client
DVP Asia Eventmarketing
Work
Concept, design, 3D animation, motion graphics, video edit, color grading, music production, sound design, on-site production
Tags
Overview
Infiniti, het luxe merk van Nissan, presenteerde zich op een van de grootste en meest prestigieuze autoshows ter wereld: de ‘Mondial de l’Automobile’ in Parijs. Voor een relatief kleine speler is het een uitdaging om op te vallen tussen meer dan 50 andere merken. Gelukkig hadden wij een indrukwekkend hulpmiddel tot onze beschikking: een gigantisch LED-scherm van ruim 34 meter breed (10K-resolutie).
Indrukwekkend? Absoluut! Maar zonder opvallende content ben je nergens.
We ontwikkelden een complete contentstrategie, geïnspireerd door de iconische grille van de Q80 Inspiration. Dit visuele thema liep door alle presentaties, films en productvideo’s heen. Naast de creatieve ontwikkeling verzorgden we ook de on-site productie, waarbij we content live optimaliseerden op het mega-scherm.
Voor de productvideo’s van de Q70 en Q50 Eau Rouge combineerden we bestaande footage, motion graphics, muziek en sounddesign, allemaal in lijn met het thema ‘Pushing Boundaries’. Voor de Q80 Inspiration film componeerden we de muziek. De jaloerse blikken van de buren bij Mercedes? Die bevestigden dat we impact maakten.